Potpuno nova Toyota RAV4

TOYOTA ФИНАНС

Vozite bilo kuda i svukuda, od gradskih središta do zahtjevnih krajolika, potpuno novi RAV4 se odlikuje robusnim, a ipak profinjenim izgledom uz prostranu i komfornu kabinu.


 

 

Odabiremo Hybrid


Naša hibridna priča je započela 1997. pionirskim Priusom. Slavan zbog svog smanjenog utjecaja na okoliš, nadahnuo je prve kupce koji su prepoznali potencijal ove tehnologije. Danas, kao ponosni predvodnici hibridne tehnologije s preko 20 godina iskustva, ne samo da je naša paleta hibrida jedna od najčišćih i najučinkovitijih na tržištu, nego je i privlačna, vrhunskog odziva i fleksibilnosti.

 

 

Toyota Hybridi su sinonim za mirnu vožnju - i to s dobrim razlogom. Tihi rad ovog motora je nešto što doista morate doživjeti da biste razumjeli. Ne samo da ćete steći pravi osjećaj supermirne vožnje, to je i jako umirujuće okruženje - zapravo, ako želite da tako bude. Zato što, u novom RAV4 postoji gomila snage uparena s pouzdanom preciznošću, što zajedno pruža vožnju koja je uistinu dojmljiva. Nije čudo da smo nanovo definirali što to znači hibrid.

 


 

 

Hibridni SUV, bez kompromisa


Uz probleme očuvanja okoliša koji dovode do sve strožih propisa o emisiji ispušnih plinova koji se uvode u većim europskim gradovima, Toyotina paleta samopunjivih hibrida postaje privlačna ponuda za gradski prijevoz povoljan po okoliš. Naši jedinstveni hibridni pogonski sklopovi spajaju najmanju moguću emisiju štetnih plinova s mogućnošću vožnje do 50% dnevne gradske vožnje isključivo na električni pogon, i nikada ih nije potrebno uključivati u struju.

 

 

Novi pogonski sklop Hybrid Dynamic Force, koji se po prvi put ugrađuje u novi RAV4, je četverocilindrični hibridni benzinski motor od 2,5 litre, usmjeren na čisto zadovoljstvo vožnje. Koristeći direktno i indirektno ubrizgavanje goriva, daje veliki okretni moment pri svim brzinama. Najveći okretni moment na stražnjim kotačima je povećan s 953 na 1.300 Nm, pružajući čvrste performanse, što je posebno uočljivo prilikom kretanja na mekanim i skliskim podlogama.

 

 

Povrh toga, razina okretnog momenta koji se usmjerava na stražnje kotače je isto tako značajno povećana, što znači da je raspodjelu sprijeda/straga moguće podešavati do 20:80, ovisno o podlozi. To omogućava izvanredne performanse bez kompromisa i daje vam pouzdanost u svim uvjetima vožnje - istovremeno pružajući zabavu u vožnji.

 

 

I, kao da to nije dovoljno, uvođenje programa Trail Mode daje izvedbi RAV4 Hybrid AWD-i još veću sposobnost izvlačenja - radi najboljeg mogućeg prianjanja na podlogu i kontrole. To je pokazatelj sinergije pogonskog sklopa Hybrid Dynamic Force i inovativnog sustava Hybrid AWD-i koju su inženjeri stvorili. Dobivate prednosti hibrida uz vozne sposobnosti SUV-a.

 

 

Pored ovih poboljšanja, najveća snaga je povećana na 222 KS/163 kW za Hybrid AWD-i, dok je za sustav FWD (pogon na prednje kotače) povećana na 218 KS/160 kW. Kao dokaz snage RAV4 u stvarnom svijetu, neka posluži podatak da ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 8,1 sekundu. Za vozača to znači mirnije, linearno pokretanje vozila iz mjesta i poboljšanu učinkovitost pri većim brzinama - drugim riječima, raspolažete snagom koja vam je potrebna, kada vam je potrebna.

 

 

Novi RAV4 može voziti bilo kuda i svukuda. Od gradskih prostora s ograničenjem emisije do autocesta s više prometnih trakova i lokalnih cesta u teškim uvjetima. Zahvaljujući filozofiji „snaga bez kompromisa“, RAV4 pruža dojmljive performanse, voznost, učinkovitost i ogromna poboljšanja tehnologiji vožnje.

 

 


 

 

Toyota New Global Architecture (TNGA): novi temelj za sve bolje automobile

 


Toyotina nova globalna arhitektura (Toyota New Global Architecture - TNGA) predstavlja temelj za sav budući razvoj Toyotinih pogonskih sklopova i vozila. Ona označava revoluciju u načinu na koji proizvođač oblikuje, konstruira i proizvodi vozila te je integralni dio Toyotine misije proizvodnje sve boljih automobila koji su sve ljepši, pružaju sve veći užitak i sve su sigurniji.

 

 

Nova platforma TNGA je usavršila srž, osnovne dijelove koji čine RAV4, podižući razinu ukupnog iskustva. Platforma TNGA podupire „pouzdanost i prirodnost“ u vožnji što je odlika koju je Toyota željela postići s novim modelom: „pouzdanost” u povoljnim reakcijama na poremećaje u vožnji uz zadržavanje osjećaja stabilnosti, te „prirodnost“ u intuitivnom odzivu na vozačeve zahtjeve.

 

 

Primjer brojnih poboljšanja je smještaj i oblik spremnika goriva, koji je potpuno izmijenjen, poboljšavajući upravljanje i raspodjelu težine. Postignuto je i sveukupno smanjenje težine automobila, spuštanje težišta i povećanje krutosti šasije - zahvaljujući čemu je RAV4 još jednostavniji za upravljanje i pruža još više užitka u vožnji.

 

 

Platforma TNGA je omogućila Toyotinim dizajnerima više slobode u postizanju cilja: stvaranje novog RAV4 snažnog SUV karaktera i oblikovanje koje ga izdvaja od drugih modela u tom segmentu. Oblikovan u punoj formi koja se proteže od prednjeg kraja, preko bokova do stražnjeg kraja, RAV4 daje snažan dojam mase s autentičnim SUV mogućnostima - postižući snažan i individualan vanjski izgled.

 

 

Boravak u preoblikovanoj unutrašnjosti pruža brojne radosti jer su sva osjetila namirena, od luksuznih, mekanih površina do niske razine buke u kabini i udobnog sjedenja. Gdje god sjedili, imat ćete dovoljno prostora - straga su sjedala proširena, a prostora za noge je dovoljno da se možete protegnuti. Iz perspektive vozača, nova šasija TNGA pruža položaj za vožnju koji je dodatno poboljšan, uz bolju preglednost i, kroz to, bolje i lakše upravljanje vozilom - ključna odlika čistog SUV-a.

 

 

Teretni prostor iza stražnjih sjedala je veći nego prije, uz najveću zapreminu u segmentu i potpuno ravan pod. Ukupna dužina prtljažnika je povećana za 60 mm, zahvaljujući čemu ima 79 litara više. U automobil je ugrađena i fleksibilnost: uz preklopljena stražnja sjedala, u novi RAV4 je moguće unijeti brdski bicikl od 29“ bez skidanja kotača. U prtljažniku se nalazi podnica u dvije razine, podesiva po visini, koju je moguće izvrnuti u slučaju kada trebate prevoziti prljave predmete.

 

 

Stražnja sjedala je moguće podijeliti-preklopiti u omjeru 60:40 radi prijevoza tereta nezgodnog oblika, dok je sitnije predmete moguće odložiti u mrežice na bokovima prtljažnika i tako spriječiti njihovo pomicanje u prtljažniku. Pametni detalji uključuju rukohvat na poklopcu prtljažnika koji može poslužiti kao vješalica te električno pomicanje poklopca prtljažnika s bezručnom funkcijom.

 

 

Dodatno, poboljšani paket Toyota Safety Sense osigurava izuzetnu sigurnost za vas, vaše putnike i druge sudionike u prometu. Tako dobivate užitak uz najvišu razinu sigurnosti u segmentu, od proizvoda koji je pun osobnosti, upečatljivog dizajna i profinjene udobnosti u unutrašnjosti - postavljajući presedan za suvremena SUV vozila.

 

 

Prvi sve bolji automobil je ovdje; zahvaljujući novoj platformi TNGA.

 


 

 

Snažan dizajnerski pečat, iznutra i izvana


Izgrađen za vožnju i oblikovan za one koji se žele isticati.

 

 

  

Vanjski dizajn

 

 

 

Oštrog, dinamičnog oblika koji kombinira robusni karakter s profinjenim detaljima vanjskog izgleda, RAV4 izgleda kao niti jedan drugi SUV.

Unutarnji dizajn

 

 

 

Profinjena osjetilna kvaliteta i najbolja standardna tehnologija u segmentu upakirani su u promišljeno oblikovani prostor u kojem se jednostavnost isprepliće s visokom tehnologijom u dojmljivom stilu.

 

 

 

 

 

Postoji sigurnost, ali postoji i spokoj

 

 

Standardni paket Toyota Safety Sense podiže pojam pomoći vozaču na novu razinu. Novi RAV4 ne samo da vas upozorava na moguće opasnosti – on vam zapravo pomaže reagirati na njih. Pregled nekih od impresivnih novih aktivnih tehnologija i pomoći u vožnji potražite niže: