Nova Toyota Auris - Sljedeća generacija hibridne vožnje

TOYOTA ФИНАНС

Treća generacija Aurisa se odlikuje dinamičnijim vanjskim izgledom i, uz potpuno novi hibridni pogonski sklop s motorom od 2,0 litre koji se pridružuje dosadašnjoj ponudi, označava početak Toyotine strategije dvostrukog hibrida.

Treća generacija Aurisa će biti po prvi puta prikazana na Sajmu automobila u Ženevi 2018. Odlikuje se dinamičnijim vanjskim izgledom i, uz potpuno novi hibridni pogonski sklop s motorom od 2,0 litre koji se pridružuje dosadašnjoj ponudi, označava početak Toyotine strategije dvostrukog hibrida.



Predstavljanje Toyotine strategije dvostrukog hibrida


Nakon 20 godina vodeće uloge u hibridnoj tehnologiji, Toyota je posvećena usavršavanju svojih hibrida, istovremeno ih pokušavajući učiniti privlačnijima novom tipu kupaca. Iz tog razloga, počevši s novim Aurisom, Toyota je odlučila nuditi svoje najprodavanije modele uz ponudu dva hibridna pogonska sklopa.


Pogonski sklop s motorom od 1,8 litara zadovoljava sve zahtjeve koje su kupci vremenom počeli očekivati od Toyotinog hibridnog pogonskog sklopa - tih rad, intuitivno upravljanje, brz odziv i samodovoljna tehnologija električnog pogona uz niske troškove vlasništva, bez potrebe za punjenjem, izuzetno mala potrošnja goriva i niska emisija CO2, kao i do 50% vožnje na električni pogon u svakodnevnoj gradskoj vožnji.


Sustav s motorom od 2,0 litre uživa u svim prednostima dodatne udobnosti vožnje, stabilnosti, upravljivosti i užitka u vožnji koji su srž nove platforme Toyota New Global Architecture (TNGA). Ona vozačima nudi "osnaženu vožnju", uz više snage uz lopatice mjenjača na upravljaču za dinamičnije iskustvo vožnje uz veće sudjelovanje vozača.


Toyota New Global Architecture (TNGA)


Toyota New Global Architecture (TNGA) predstavlja temelj za razvoj svih Toyotinih budućih pogonskih sklopova i vozila. TNGA označava revoluciju u načinu na koji Toyota dizajnira, konstruira i proizvodi vozila te je uklopljena u njenu misiju proizvodnje sve boljih automobila koji bolje izgledaju, pružaju više užitka u vožnji i sigurniji su.


TNGA uvodi nove, definirane smjernice za postavljanje različitih vrhunskih komponenti koje pojednostavnjuju konstrukciju vozila na ključnim područjima. Ovo utječe na stavke koje su uglavnom daleko od pogleda, pa konstruktori i dalje imaju slobodu prilikom davanja novom Aurisu vizualno dojmljiv i istaknut izgled uz nižu siluetu i privlačnije proporcije.


Platforma TNGA na novom Aurisu jamči još više užitka u vožnji zahvaljujući spuštenom težištu, koje je niže za 20 mm, stražnjem ovjesu multi-link i krućoj školjci vozila zahvaljujući primjeni čelika velike čvrstoće u ojačanjima na ključnim područjima. Sve to pridonosi boljoj upravljivosti i stabilnosti uz zadržavanje udobnosti u vožnji.




Elegantniji vanjski izgled


Duži i niži od svojih prethodnika, novi Auris se odlikuje dinamičnijim izgledom i upečatljivijim izgledom prednjeg kraja. ukupna dužina je povećana za 40 mm, ukupna visina je smanjena za otprilike 20 mm, dok je donji rub vjetrobrana spušten za značajnih 47 mm u odnosu na aktualni model. Rezultat je elegantniji oblik i atraktivniji, niži poklopac motora što pridonosi povećanju sigurnosti zahvaljujući tome što vozač ima bolju preglednost prema naprijed.


Novi izgled prednjeg kraja je dodatni iskorak u Toyotinim filozofijama dizajna “under priority catamaran” i “keen look”. Novi dizajn stražnjeg kraja je zaobljeniji, pojačavajući vizualnu povezanost prednjeg i stražnjeg kraja. Dinamični dizajn ovog Aurisa je dodatno naglašen uz opciju dvobojne karoserije koja kombinira boju karoserije s crnim krovom, bočnim stupovima i okvirom donje prednje maske.